Klacht KPN: Misbruik telefoon kpn medewerker

mvaningen

Klacht ingediend bij KPN. Winkel Medewerker heeft op mijn telefoon een uiterst vreemd filmpje ( gehijg) opgenomen en weer gewist. (zou mijn email account instellen, vandaar dat ik mijn telefoon had achtergelaten). Ik vertrouwde erop om op een correctie manier behandeld te worden. Dit filmpje bracht veel commotie thuis!! Kwam naar voren op mijn google account. Klacht neergelegd bij KPN. Ik zie dit als een schending van mijn privacy. Geen oplossing richting mij. Erg slechte oplossing dus!! Ben het hier niet mee eens.

Graag zie ik een gepaste tegemoetkoming voor de schade die dit filmpje bij mij persoonlijk, maar ook thuis, heeft aangericht.

KPN
    Geachte mevrouw Van Ingen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Mijn [ nummver verwijderd ]
    KPN
    Geachte mevrouw Van Ingen,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    mvaningen
    Goedendag. Vriendelijk contactpersoon! Oplossing een weekend weg met zijn 4en. Helaas beperkte keuze ivm leeftijd kinderen. Daarom 2 opties in Belgie. Op zich geen probleem, maar de benzinekosen komen erbij. Meeste accomodaties incl. ontbijt. Geen avondeten! Met 4 personen 2 avonden uit eten gaat ook nog aardig wat kosten (ga uit van een pizza dan ben je ong. 70 euro per avond kwijt). Ik denk dat er zo nog 250 euro bijop komt. Dus al met al een duur weekendje weg voor ons. Leuk, maar kostbaar.
    mvaningen
    Tevens wil ik nog MELDEN dat de heer Zielman, securety, mij uiters VERTROUWELIJKE informatie heeft verstuurd. Hierin staan naam en toedoen van diverse medewerkers ivm oplichting van KPN. Ik ben zo vriendelijk geweest om de heer Zielman hierop attend te maken. Al moet ik wel zeggen met dubbel gevoel!
    KPN
    Geachte mevrouw Van Ingen, Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    mvaningen
    Heb helaas geen tweede voorstel ontvangen. Ik wacht nog op de reactie omtrent bijkomende kosten.

mvaningen

Ook een klacht indienen over KPN?