Opgelost door KPN: Misleid!

HNAFV

Ik vind dat ik misleid ben door de KPN bij de keuze van het abonnement van mijn zoon in combinatie met het compleet pakket.
1 stre misleiding; KPN geeft niet duidelijk aan dat je het beste een abonnement kunt afsluiten van de laagste categorie. Daarna kun je namelijk in abonnements keuze omhoog en omlaag. Als je hoger in stapt kun alleen maar om hoog maar niet meer naar beneden!
2 de misleiding is; wanneer je zoon mee draait in het compleet aanbod van KPN is het verstandiger dat je kid een goedkoop abonnement neemt en jij als ouder een duurder abonnement. Qua kosten is dit het zelfde maar je hebt velemalen meer data!(3x zoveel).

Ook dit advies is nergens te vinden.
KPN is wettelijk verplicht hun klanten goed en juist te adviseren en dit hebben ze nagelaten. Bellen heeft geen effect, want de callcenter medewerkers verschuilen zich achter de regels en de handelings beperkingen die zij in het systeem hebben.
Geen supervisor die de callcenter kan overnemen, maar adviseren een advocaat in de arm te nemen. Goede PR KPN!

Ps. Het betreffende abonnement is nog niet eens ingegaan maar muteren kan niet meer omdat we na het weekend bellen en de termijn van 2 weken hierdoor versterken is.

Beste KPN wat willen jullie hier mee bereiken?

Abonnement van mijn zoon 1 stap lager (van 2 naar 1 gb data)
Mijn abonnement van 2gb naar 10gb
Zoals bespoken met KPN zouden wij begin augustus contact hebben en de oplossing uitwerken. Dit heeft na volle tevredenheid wederzijds plaats gevonden. Het verschil van inzit hoe een en ander tot stand gekomen in hebben we in het midden gelaten. Ik heb mijn gewenste keuze/oplossing en ik hoop dat de KPN iets van de case heeft geleerd.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Vorderman,

KPN Klantenreacties CMT
    HNAFV
    Vanmorgen keurig telefoon gehad van KPN. Thema gezamenlijk besproken en ervaringen uitgewisseld (gesprekken met call center medewerkers). Afgesproken dat we op 2 augustus de oplossing uitwerken (ivm administratieve redenen).

Erg blij met de professionele aanpak van KPN Den Haag, de toezegging het op te lossen en de evaring mee te nemen in het verbeteren van de call center organisatie.

Ook een klacht indienen over KPN?