Opgelost door KPN: misleidend mobiel telefonie contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 36873
Gebruiker
MD
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na einde van een contract verlengde ik een mobiel contract. Hierbij was kpn echter over gegaan op lease van het toestel. Ik kreeg een aanbieding van 9 maanden korting op de bundels. Nu, na 9 maanden blijkt dat er ook korting op het lease-deel van het contract zat. Dat stond wel op de factuur, echter niet heel duidelijk. Tijdens het " verkopen" van het contract aan mij werd ook alleen gesproken over korting op de bundels. Nu word ik geconfronteerd met een onacceptabele maandprijs meer dan 60 euro voor het eenvoudigste contract) agv het meer dan verdubbelen van het lease-bedrag. Ik heb KPN verzocht dit te corrigeren omdat ik dit zeer misleidend vind en mij een ander contract aan te bieden, doch ze willen dit niet. Ik ben ook bereid om een nieuw 2 jarig contract ingaande heden aan te gaan, ook dit wil men niet. Ik ben zeer ontevreden over de welwillendheid van KPN, zeker aangezien ik meer abonnementen (privé en zakelijk) heb bij KPN.

De oplossing

Een nieuw 2 jarig contract met " koop" van het toestel en geen exorbitant lease-bedrag meer. Dus redelijke maandelijks kosten zoals ik dat ook gewend was in mijn eerdere contract .

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Daniels,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    MD
    Datum
    Na tussenkomst klantenservice KPN is er toch een oplossing geboden voor het probleem. Er is een korting op het abonnement aangeboden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen