Opgelost door KPN: Misleidende aanbieding.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 541382
Gebruiker
Meliens10
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij het verlengen van mijn mobiel abonnement (via mijn KPN) krijg ik een persoonlijke deal: “unlimited deal: nu airpods, een magsafe-charger en adapter cadeau”.
Dit wanneer ik inclusief de iPhone 12 bestel.
Nu blijk ik dit niet te krijgen omdat dit enkel voor zakelijke klanten zou zijn, terwijl ik deze aanbieding particulier gekregen heb.

De oplossing

Ik zou de accessoires toch graag ontvangen daar dit de reden is dat ik inclusief nieuwe telefoon besteld heb.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Eliens,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Meliens10
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zouden de accessoires alsnog gaan leveren. Nu zoeken ze uit hoe ze dit gaan doen en dan bellen ze me er nog voor op.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen