Klacht KPN: Misleidende advertenties

Martin Walraven

Kpn adverteert met de All Inclusive weken. Het aanbod is simpel. Gratis installateur, 2 HI ontvangers en inclusief Opnemen pakket. Voor 35 euro 1e 6 maanden.
Ik heb het mijn vriendin laten bestellen en krijg 1 HD ontvanger en geen Opnemen pakket voor die 35 euro. Dan moet je het de exclusief weken noemen.
Gebeld met Kpn. Er stond een sterretje bij de advertentie. 2E HD ontvanger kost 4 euro extra en Opnemen pakket 5 euro per maand.
Vanavond zet ik in mijn restaurant ook een bord. 3 gangen 25 euro. Met een sterretje uiteraard. Zitten de gasten eenmaal aan tafel, vertel ik ze dan wel dat 2 gangen voor 25 euro eigenlijk het instappakket is zoals de Kpn medewerker me uitlegde. En dat je voor de 3e gang 5 euro moet bijbetalen. Eens kijken hoeveel gasten ik overhou

Heb al bijbetaald

KPN
    Geachte heer Walraven,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?