Klacht KPN: misleidende infomatie bij het verlengen van een mobiel abonnement

Klachtnummer
# 287753
Gebruiker
bobennel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 31-12 heb ik het mobiele sim only abonnement verlengt voor twee jaar op het internet heb ik na het invullen van de vragen gekozen voor een zorgeloos compleet abonnement voor 24 euro en dubbele data (20GB). Nu krijg ik maar 10 GB omdat volgend de klantenservice ik geen internet ed van KPN heb. Dit staat niet (of absoluut niet) duidelijk op het web. (zie bijgaande de pagina's in pdf).

Curieus genoeg wordt mij door de servicelijn de suggestie aan de hand gedaan om een ander factuur adres voor een van de 2 abonnementen op te geven. volgens mij is dit aanzetten tot fraude.

De oplossing

Ik wens de beloofde 20 GB ipv van de 10GB die nu gebonden wordt

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Nunes Cardozo,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Nunes Cardozo,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen