Opgelost door KPN: Misleidende informatie en daarna onwil om tot een bevredigende oplossing te komen

J. Broere

Bestel na telemarketingakties een mobiel abonnement bij KPN.
Iets duurder dan het bestaande, maar met dubbele gesprekstijden en data, en een Pluspakket bij ons bestaande Glasvezelpakket toch nog interessant
Geplande oplevering 1 juni, wordt 10 juni (buiten mijn schuld)
Op 19 juni (1 uur voor mijn vakantie) heb ik contact met de helpdesk en bespreek mijn klacht. Bij mijn bestelling is BESLIST door de medewerker aangeven dat een BB-pakket niet noodzakelijk zou zijn, omdat ik daar aan twijfelde bestelde ik mijn Sim-only kaart via de telefoon.
Direct na de vakantie op 11 juli opnieuw contact via KPN-Forum. Korte reactie; we komen hier zsm op terug", niets meer vernomen
Het zogenaamde KPN-Compleetpakket wordt steeds maar weer afgewezen
Er worden mij gesprekskosten doorberekend, terwijl die binnen de bundel vallen. Krijg via de helpdesk te horen dat deze onder coulance ??? vergoed zullen worden. (vallen gewoon binnen de bundel)

• Ik zie af van de BlackBerry-bundel, hoeft dus ook NIET meer geactiveerd te worden.
• Ik wil het Sim-only-abonnement alsnog omzetten naar een abonnement met toestel: iPhone 5c 8GB kleur wit – instap abonnement a € 44,- per maand.
• De aansluitkosten voor het sim-only abonnement vervallen of worden verrekend met de aansluitkosten van het nieuwe abonnement
• De abonnementskosten voor de inmidddels verlopen maanden zijn of worden door mij betaald
• De teveel in rekening gebrachte gesprekskosten worden gecrediteerd
• Dit toestel is WEL geschikt om te worden opgenomen in KPN-compleet

KPN
    Geachte heer/mevrouw Broere,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    J. Broere
    Tot op heden nog niets vernomen van KPN
    J. Broere
    Klacht is nu eindelijk uitstekend verholpen. Correct geholpen, snel gereageerd en goed uiteengezet wat ze voor mij konden doen.
    Het enige wat resteert is de wetenschap dat het uiteindelijk de weg via de Consumentenbond moest zijn om gehoord te worden.

J. Broere

Ook een klacht indienen over KPN?