Opgelost door KPN: misleidende informatie KPN familievoordeel

marc

Ik wilde een tweede telefoon bestellen en heb de keuze laten vallen op een hi abonnement omdat op de website vermeld wordt dat het tweede toestel 10 euro korting krijgt.
Na de eerste factuur en bellen/mailen met de helpdesk blijkt dat je een echt KPN abonnement moet hebben voor deze korting.
Ik ben zeer ontevreden over deze misleidende aanbieding, als direct wordt aangegeven dat je geen KPN abonnement hebt maarHi had ik het tweede toestel voor dezelfde prijs bij KPN besteld.
Ook een extra mail wordt aangegeven dat je beter moet lezen, vreemd dat op een HI website wordt gesproken over de korting als je bij een andere aanbieder een abonnement hebt.
Ik wil gebruik maken van de aangeboden korting of een aanbieding van afkoop van 1 van de twee abonnementen zodat ik welkan overstappen naar KPN.
Ook lijkt het mij niet meer als normaal dat Hi / KPN deze misleidende informatie van de website haalt.

toewijzen kmaandelijkse korting op abonnement

marc
    was lastig om met mij kontakt te krijgen, Hi / KPN heeft op een nette manier de klacht afgehandeld.
    Hopelijk doen ze ook wat aan de advertentie zodat anderen niet tegen dezelfde problemen aan lopen.

marc

Ook een klacht indienen over KPN?