Klacht KPN: Misleidende informatie om klanten abbonement aan te smeren

Klachtnummer
# 253467
Gebruiker
wanneeroplossing
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik had een Ziggo abbonement met internet/tv/telefoon dat voor 60 euro veels te duur werd. Ook werd er amper gebruik gemaakt van de telefoon of het internet. Zodoende waren we van plan dat af te sluiten en alleen een tv aansluiting te zoeken. Die hebben we gevonden via Digitenne. In de meerdere gesprekken die we hebben gehad werd er gesproken over 14 euro of 18 euro voor 2 tv aansluitingen. Daarnaast waren er nog 35 euro aansluit kosten en omdat er geen email mogelijkheid was, was post geen probleem. Nu ik heb gebeld om de facturatie datum zodat betalingen niet langs elkaar liepen kreeg ik te horen dat er nog 2.50 per maand bijkomt. Nu is het geval dat we in de uitkering zitten en dat niet uitkomt in de maand. Als ik dit had geweten had ik geeneens dit abonnement gekozen gezien het boven de 20 euro uitkwam. Het werd mij zelfs verweten omdat het niet in de bevestigingsbrief stond, waar dus alleen een ingangsdatum werd vermeld. Een schandalige manier van klantenservice zou ik zeggen, en nu zit ik met het probleem dat we deze maand zonder niks zitten - door Digitenne.

De oplossing

Zoals in de eerste telefoongesprekken besproken is, wil ik geen extra kosten voor de opgestuurde brieven van Digitenne.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Castillo,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    wanneeroplossing
    Datum
    We hebben een aantal keer contact gehad, nu in afwachting of het wordt opgelost.

  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Castillo,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 22 81.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen