Opgelost door KPN: Misleidende telefonische verkoop

Elenaki

Telefonisch benaderd voor verlengen. Ik gaf aan mijn sim only (hiervoor had ik gewone abonnementen) te willen verlengen. Hi mocht mij echter als trouwe klant een geweldig aanbod doen: als ik een abonnement nam met toestel, mochten ze me gratis dubbele minuten en mb's aanbieden. Geen voorwaarden of addertjes, zo werd mij verteld. Deze maand ging mijn abonnement in, maar nergens een verdubbeling te bekennen. Ik ben zelf gaan googlen en het blijkt gewoon KPN Compleet te zijn, waar je je zelf voor moet aanmelden. Dit is dus geen aanbieding! Sterker nog, de verdubbeling had ik dus wel gewoon met een sim only kunnen krijgen, dat scheelt zo'n 14 euro p/m. Als klant kun je alleen een goede keus maken als je volledige, correcte, eerlijke informatie krijgt.
Mail gestuurd: door drukte nog geen antwoord. Klantenservice gebeld; mevrouw nam me niet serieus. Webcare via Facebook: ze kunnen helaas niks voor me doen en er is volgens hun ook geen adres of nummer waar ik wel terecht kan met een klacht.

Ik wil dat hi dit soort klachten serieus neemt. Dat hier meer mee gedaan wordt dan alleen "doorzetten als feedback" Ik zit nu vast aan een 2-jarig contract met telefoon (die ik niet meer terug kan sturen), terwijl mij niet de juiste informatie is gegeven. Hoe wordt dit in de toekomst voorkomen (ook voor andere klanten)? Ik hoop op een benadering waardoor ik toch weer kan besluiten hi-klant te blijven.

Elenaki
    Inmiddels gebeld door KPN. Zeer vriendelijke beandering en meerdere oplossingen geboden. Jammer dat KPN zo de zaken van hi moet oplossen.
    Elenaki
    De klacht is afgehandeld.