Klacht KPN: Misleiding bij omzetting mobiel abonnement.

sad Niet opgelost
R.E. Bootsma

Tot en met 31 maart heb ik het KPN 2016 Zorgeloos Standaard abonnement. Dit abonnement kost normaal 46,05, ik betaal 28,65 (minus 5 euro compleet korting). Omdat ik in april een paar weken naar de USA ga, heb ik mijn abonnement omgezet naar KPN 2016 Zorgeloos Premium Plus. Dit abonnement biedt onbeperkt bellen in USA + 50 gb data. Voordat ik omzette was ik opzoek naar een prijs. KPN 2016 Zorgeloos Premium Plus kost normaal 109 euro, maar in het keuze menu staat de volgende zin: De vermelde prijzen van het toekomstige abonnement zijn exclusief bijzondere correcties of kortingen. Op basis van mijn huidige korting zou ik 67,81 voor het Premium Plus abonnement moeten betalen, echter ik betaal 99 euro. Hier gaat net als mijn huidige abonnement nog wel 5 euro compleet korting af. Ik ben echt teleurgesteld als klant, zeker na contact via de chat met KPN. Ze kunnen niets voor mij doen. Ik vind dat ik misleid ben, omdat KPN bij het omzetten de korting en uiteindelijke prijs van het abonnement niet vermeldt.

Alsnog de korting van 44% en dat KPN laat zien dat ze klanten die al jaren (compleet) klant zijn beloond worden.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Bootsma,

KPN Klantenreacties CMT
    Beste KPN,

Tot op heden heb ik nog niets gehoord.

Vriendelijke groet,

Dhr. R.E. Bootsma

R.E. Bootsma
Niks gehoord nog :(. Wel heb ik via Jumbo een mooi aanbod gehad om mijn alles-in-één pakket bij Ziggo onder te brengen en waarschijnlijk ook nog wel een mooi aanbod van Vodafone. Iedere klant is er één en ik weet ook wel dat ik niet de enige klant ben. Voor mij is KPN wel belangrijk in het dagelijks leven; we kunnen immers niet meer zonder internet, tv en mobiele telefoon. Dat ik sinds 2002 klant ben bij KPN deert blijkbaar niet. Maar ja, ook daar zal ik niet de enige in zijn...…

Ook een klacht indienen over KPN?