Klacht KPN: Misleiding bij omzetting mobiel abonnement.
Details
De klacht
Tot en met 31 maart heb ik het KPN 2016 Zorgeloos Standaard abonnement. Dit abonnement kost normaal 46,05, ik betaal 28,65 (minus 5 euro compleet korting). Omdat ik in april een paar weken naar de USA ga, heb ik mijn abonnement omgezet naar KPN 2016 Zorgeloos Premium Plus. Dit abonnement biedt onbeperkt bellen in USA + 50 gb data. Voordat ik omzette was ik opzoek naar een prijs. KPN 2016 Zorgeloos Premium Plus kost normaal 109 euro, maar in het keuze menu staat de volgende zin: De vermelde prijzen van het toekomstige abonnement zijn exclusief bijzondere correcties of kortingen. Op basis van mijn huidige korting zou ik 67,81 voor het Premium Plus abonnement moeten betalen, echter ik betaal 99 euro. Hier gaat net als mijn huidige abonnement nog wel 5 euro compleet korting af. Ik ben echt teleurgesteld als klant, zeker na contact via de chat met KPN. Ze kunnen niets voor mij doen. Ik vind dat ik misleid ben, omdat KPN bij het omzetten de korting en uiteindelijke prijs van het abonnement niet vermeldt.De oplossing
Alsnog de korting van 44% en dat KPN laat zien dat ze klanten die al jaren (compleet) klant zijn beloond worden.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.