Klacht KPN: Misleiding bij omzetting mobiel abonnement.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 356971
Gebruiker
R.E. Bootsma
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tot en met 31 maart heb ik het KPN 2016 Zorgeloos Standaard abonnement. Dit abonnement kost normaal 46,05, ik betaal 28,65 (minus 5 euro compleet korting). Omdat ik in april een paar weken naar de USA ga, heb ik mijn abonnement omgezet naar KPN 2016 Zorgeloos Premium Plus. Dit abonnement biedt onbeperkt bellen in USA + 50 gb data. Voordat ik omzette was ik opzoek naar een prijs. KPN 2016 Zorgeloos Premium Plus kost normaal 109 euro, maar in het keuze menu staat de volgende zin: De vermelde prijzen van het toekomstige abonnement zijn exclusief bijzondere correcties of kortingen. Op basis van mijn huidige korting zou ik 67,81 voor het Premium Plus abonnement moeten betalen, echter ik betaal 99 euro. Hier gaat net als mijn huidige abonnement nog wel 5 euro compleet korting af. Ik ben echt teleurgesteld als klant, zeker na contact via de chat met KPN. Ze kunnen niets voor mij doen. Ik vind dat ik misleid ben, omdat KPN bij het omzetten de korting en uiteindelijke prijs van het abonnement niet vermeldt.

De oplossing

Alsnog de korting van 44% en dat KPN laat zien dat ze klanten die al jaren (compleet) klant zijn beloond worden.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bootsma,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    R.E. Bootsma
    Datum
    Beste KPN,

    Tot op heden heb ik nog niets gehoord.

    Vriendelijke groet,

    Dhr. R.E. Bootsma

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.E. Bootsma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks gehoord nog :(. Wel heb ik via Jumbo een mooi aanbod gehad om mijn alles-in-één pakket bij Ziggo onder te brengen en waarschijnlijk ook nog wel een mooi aanbod van Vodafone. Iedere klant is er één en ik weet ook wel dat ik niet de enige klant ben. Voor mij is KPN wel belangrijk in het dagelijks leven; we kunnen immers niet meer zonder internet, tv en mobiele telefoon. Dat ik sinds 2002 klant ben bij KPN deert blijkbaar niet. Maar ja, ook daar zal ik niet de enige in zijn...…
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen