Opgelost door KPN: Misleiding door KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 304155
Gebruiker
Eilanderzonderinternet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

KPN heeft alles-in-een-pakket aangelegd. Daarbij zonder blikken of blozen een tweedehands Experiabox gebruikt die niet werkt. Reactie van KPN: "Wij hebben het KPN-stappenplan" gevolgd, dus we doen verder niets meer.
Ook de internetsnelheid is zesmaal (!) lager dan in de advertentie beloofd, maar daarvoor krijg ik maar liefst een korting van € 5,-. Een fooi ter compensatie van regelrechte misleiding.
Schriftelijke klacht ingediend, maar na 3 weken nog geen reactie. Het enige dat KPN heel snel en goed doet, is het innen van de abonnementskosten.
Kortom, lokken met mooie advertenties en als de klant eenmaal aangesloten is, maar met de aansluiting niets kan, is KPN niet thuis. Een extern bedrijf heeft nu e.e.a. voor mij in orde gemaakt met nieuwe router.

De oplossing

Vergoeding van de gemaakte extra kosten

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Oostveen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Eilanderzonderinternet
    Datum
    Inmiddels heeft KPN contact opgenomen en de kwestie voortvarend afgehandeld. Heel jammer dat dit eerder niet zo kon en dat deze klacht daarvoor nodig was. Ervan uitgaande dat KPN de gedane toezeggingen nu inderdaad nakomt, hebben zij deze klacht naar voolle tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eilanderzonderinternet
Datum
Uiteindelijke oplossing
KPN heeft keurige compensatie van gemaakte kosten geboden
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?