Opgelost door KPN: misleiding door onjuiste informatie dagdeal bij verlenging abonnement

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 541360
Gebruiker
Gebruiker1608477596
Datum
1 reactie

Details

De klacht

klacht in over misleidende informatie op uw website bij verlenging van het mobiele abonnement.

Woensdag 9 juni 2021 heb ik via de website voor een goede aanbieding mijn abonnement verlengd met nieuw toestel. Ik heb gekozen voor de Iphone 12 en daarbij stond als dagdeal: inclusief airpods en oplader. 

De volgende dag heb ik het toestel ontvangen, maar zonder oordopjes en oplader. Dit verbaasde mij omdat het als KPN deal bij de verlenging stond vermeld. Daarvan ben ik ook uitgegaan en heb mijn keuze daarop gebaseerd. 

Na tweemaal telefonisch contact werd verteld dat deze deal nooit heeft bestaan omdat Apple daar niet aan meedoet. En niemand bij KPP wist van die deal af die ik de dag ervoor heb gezien en waarop ik mijn keuze heb gebaseerd. Bijzonder voor zo een groot bedrijf. Graag zou ik uitgezocht willen hebben HOE het kan dat die informatie op woensdag 9 juni 2021 stond vermeld op de verlengsite van KPN niet bekend is bij jullie. Ik voel me zeer misleid, de klant gaat op de informatie af die op de website staat. En als ik dit had geweten dan had ik elders een los toestel kunnen kopen tegen een voordeligere prijs.

De oplossing

Graag zou ik uitgezocht willen hebben HOE het kan dat die informatie op woensdag 9 juni 2021 stond vermeld op de verlengsite van KPN en deze níet bekend is bij jullie. Dit is ernstige misleiding, de klant gaat op de informatie af die op de website staat. Of er gaat iets fout bij KPN.
Als de deal er niet was dan had ik mijn abonnement niet verlengd en een losse Iphone aangeschaft.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Narain,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1608477596
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben dezelfde dag nog opgebeld door KPN en mijn klacht is opgepakt en uitgezocht. Deze week krijg ik een update.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen