Opgelost door KPN: Misleiding en onwillige klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182073
Gebruiker
Aldert
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Medio juni opgegeven voor de overstapwekker omdat op 11 september het huidige abonnement met een andere mobiele provider afloopt.
Enkele dagen later (21/6) door KPN gebeld om alles vast te regelen met ingangsdatum 12/9
23/6 is de SIM kaart bezorgd.
Door omstandigheden zijn we er niet toegekomen het SIM kaart nummer van de huidige SIM kaart tbv nummerbehoud door te geven.
Op 19/7 hebben we een brief gekregen dat nummerbehoud door KPN is afgewezen en dat er een nieuw mobiel nummer is toegewezen.
Op 3/8 blijkt uit de factuur dat het abonnement al op 23/6 is ingegaan en niet op 12/9 ingaat.
Diversen malen met KPN gebeld en gemaild maar ze verschuilen zich achter de 28 blz algemene voorwaarden welke later zijn na geleverd!
Hierdoor betaal ik dus 3 maanden voor een mobiel abonnement waar ik niet om heb gevraagd (en niet gebruik)
KPN Incident: 160818-000290

De oplossing

Ik zou graag willen dat KPN de mondelinge afspraak nakomt en het abonnement pas op 12 september laat ingaan of de in rekening gebrachte kosten van de eerste drie maanden restitueert. Tot op de dag van vandaag is de SIM kaart niet gebruikt!

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schollaardt,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Aldert
    Datum
    KPN zegt contact op te nemen, maar dit is tot nu toe niet gebeurt!
    Sinds de reactie van 23/8 met de melding dat er contact wordt opgenomen is het stil!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schollaardt,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 23 12.


    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schollaardt,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Aldert
    Datum
    Er zijn telefonisch afspraken gemaakt n.a.v. een brief die ik buiten dit forum om heb gestuurd over restitutie. Dit bedrag is echter nog niet bijgeschreven. Zolang dit niet is gebeurt of dat ik daar een bevestiging van heb wil ik de klacht open houden. MBT ditzelfde abonnement heb ik ook al meerdere malen moeten bellen over een toezegging van een "vergeten" KPN compleet korting.
  6. Auteur
    Aldert
    Datum
    We zijn tot overeenstemming gekomen door de kosten te middelen. Het is echter wel buiten dit medium om geregeld!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aldert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy