Opgelost door KPN: Misleiding Glasvezel aanbieding

mcoenradi

Mijn ouders zien op de website van KPN een aanbieding staan voor: Alles-in-1 Glasvezel Standaard voor 41,50 per maand. (waarvan screenshot aanwezig)
Echter wordt er heel makkelijk beweerd door KPN dat het een ander pakket betreft.
Dat is niet wat er op deze pagina staat. En heb om de standaard pakket gevraagd.

De medewerker geeft aan dat dit niet kan kloppen, en heeft samen met mij gekeken, waarna hij concludeerde dat het er wel degelijk staat. Echter biedt hij mij dat pakket niet aan, omdat hij van mening is dat dit onder de kostprijs zou zijn.

Het Alles-in-1 Glasvezel Standaard pakket voor de aangeboden prijs van 41.50 per maand.

KPN
    Geachte heer Coenradi,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    mcoenradi
    KPN Afd Escalaties heeft vandaag contact met mij opgenomen.
    Echter geeft KPN aan het pakket niet voor de aangegeven prijs te willen leveren. Zij zouden namelijk erop verliezen geven zij aan.Dat lijkt mij niet ons probleem, een fout moet van geleerd worden lijkt mij, en dan maar op de blaren zitten.KPN komt ook niet met een voorstel of oplossing.
    Dit probleem gaat met KPN dus niet opgelost worden.Deze kwestie heb ik inmiddels neergelegd bij de Reclamecode Commissie neergelegd.
    KPN
    Geachte heer Coenradi, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    mcoenradi
    De klacht is opgelost, De escalatie afdeling van KPN heeft de diensten voor het komende jaar toch voor het aangegeven bedrag aangeboden aan ons. De diensten worden 27 jan aangesloten, we zijn benieuwd. Deze klacht wordt afgesloten.
    mcoenradi
    Het kan altijd beter, de medewerkers van de 2e lijns escalatie, waren van mening dat dit een typfout zou zijn, wat onmogelijk is.
    Het is namelijk een afbeelding waar het bedrag in vermeld staat.
    Ons contactpersoon wilde toch tegemoet komen om het eerste jaar het verschil te vergoeden.

mcoenradi

Ook een klacht indienen over KPN?