Opgelost door KPN: Misleiding Glasvezel aanbieding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 42437
Gebruiker
mcoenradi
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn ouders zien op de website van KPN een aanbieding staan voor: Alles-in-1 Glasvezel Standaard voor 41,50 per maand. (waarvan screenshot aanwezig)
Echter wordt er heel makkelijk beweerd door KPN dat het een ander pakket betreft.
Dat is niet wat er op deze pagina staat. En heb om de standaard pakket gevraagd.

De medewerker geeft aan dat dit niet kan kloppen, en heeft samen met mij gekeken, waarna hij concludeerde dat het er wel degelijk staat. Echter biedt hij mij dat pakket niet aan, omdat hij van mening is dat dit onder de kostprijs zou zijn.

De oplossing

Het Alles-in-1 Glasvezel Standaard pakket voor de aangeboden prijs van 41.50 per maand.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Coenradi,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    mcoenradi
    Datum
    KPN Afd Escalaties heeft vandaag contact met mij opgenomen.
    Echter geeft KPN aan het pakket niet voor de aangegeven prijs te willen leveren. Zij zouden namelijk erop verliezen geven zij aan.Dat lijkt mij niet ons probleem, een fout moet van geleerd worden lijkt mij, en dan maar op de blaren zitten.KPN komt ook niet met een voorstel of oplossing.
    Dit probleem gaat met KPN dus niet opgelost worden.Deze kwestie heb ik inmiddels neergelegd bij de Reclamecode Commissie neergelegd.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Coenradi, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    mcoenradi
    Datum
    De klacht is opgelost, De escalatie afdeling van KPN heeft de diensten voor het komende jaar toch voor het aangegeven bedrag aangeboden aan ons. De diensten worden 27 jan aangesloten, we zijn benieuwd. Deze klacht wordt afgesloten.
  5. Auteur
    mcoenradi
    Datum
    Het kan altijd beter, de medewerkers van de 2e lijns escalatie, waren van mening dat dit een typfout zou zijn, wat onmogelijk is.
    Het is namelijk een afbeelding waar het bedrag in vermeld staat.
    Ons contactpersoon wilde toch tegemoet komen om het eerste jaar het verschil te vergoeden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mcoenradi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen