Klacht KPN: Misleiding van KPN en misbruik maken van goedgelovigheid, 11 september

Klachtnummer
# 38177
Gebruiker
kostwinner
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In februari 2012 lopen wij in het winkel centrum van Hoofddorp en lopen langs de KPN winkel. Daar zien we een affiche hangen met de aanbieding “ eerste 9 maanden € 25 euro daarna € 45 euro”. Medewerker Guus, wij daarbij wilden. Contract eigenlijk gelijk afgesloten. Na de eerste maanden betaald te hebben, steeds te laat weliswaar, omdat mijn man een sms je kreeg voor de factuur. Mijn man staat daar niet bij stil om het mij te zeggen en prompt kwamen daar weer extra kosten bij. Ik heb een aantal keren gebeld met de KPN met de vraag om het contract. KPN winkel heeft gebeld en zij krijgen het ook niet. Ik besluit om niet meer te betalen, dan krijg ik het contract wel. Abon. wordt ontbonden en naslag van 750 euro. Dit klopt niet , abon. was niet zo hoog. hooguit 250 euro. Opgelicht dus door KPN. De medewerker van KPN weet ook niet meer of hij het gezegd heeft dat hij ons het duurste abon. verkocht heeft. Geen reactie op mijn brief gehad van 11 sept. Alleen aanmaning incasso.

De oplossing

Graag wil ik een oplossing voor dit probleem. Kwijtschelding van de afkoopsom.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Roof,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    kostwinner
    Datum
    Jahoor de KPN heeft contact met mij opgenomen.
    onderstaande tekst uit brief van 23 okt
    "Doordat u, ook na diverse schriftelijke aanmaningen niet hebt betaald (slotnota 750 euro) hebben wij de vordering verkocht aan Vesting Finance. Voor verdere afhandeling van uw reactie, belt u Vesting Finance."
    Ik heb wel degelijk een aantal keren gereageerd oa met aanget. brief van 11 sept. KPN blijft dus star doorgaan met klant negeren. Dus niks oplossing.
    Nu naar de geschillencommissie OPTA.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Roof, Uw vraag heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen