Klacht KPN: misleiding wat betreft beloofd glasvezelpakket mondelinge overeenkomst

rhen452014

beste consumentenbond ik heb 28 juni 2014 met kpn gebeld nummer 08000404 daar
kreeg ik een vriendelijke mevrouw aan de lijn waarmee ik een glasvezelcontract heb afgesloten voor 50 mb upload en 50 mb download met onbeperkte bellen naar vast en
mobiel voor 39 euro en na 3 maanden 49 euro per maand daar ging ik mee accoord ze zei als je het vandaag afsluit dan krijg je deze aanbieding 17 juli 2014 werd ik aangesloten dat zei de monteur voor kpn glasvezel ik zag bij mijn kpn staan dat ik 10 mb download had en 2 mb upload daar heb ik 2x over gebeld en ze zeiden dat ze het zouden herstellen naar 50 mb download 50 mb upload maar vandaag vroeg ik het weer en ze zeiden dat dat helemaal niet in hun computer stond ze ontkenden dus dat ze gezegd hadden dat ze dat zouden herstellen dus heb ik gewoon adsl en geen glasvezel ze zeiden je hebt het contract getekend dat je kpn basis hebt ik heb dus geen poot om op te staan maar mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst.

ik zou graag willen dat aan het mondeling overeengekomen glasvezelpakket 50 mb download en 50 mb upload plus onbeperkt bellen naar vast en mobiel voor 39 euro de eerste 3 maanden en daarna 49 euro voor de rest van het jaarabonnement gehoor aan word gegeven en daarna per maand verlenging voor dezelfde contractgegevens misschien een kleine verhoging na een jaar maar voor ongeveer dezelfde prijs en daarvan een contract thuisgestuurd krijgen zwart op wit met handtekening ik zou graag deze verandering ik heb nu adsl dat dit spoedig verloopt ik ga niet accoord met een nieuwe aanbieding ze moeten het maar oplossen anders geven ze maar een sneller internetsnelheid voor dezelfde prijs maar geen lagere internetsnelheid dan 50/50 mijn bewindvoerder ging accoord om bij kpn aangesloten te worden voor 39 euro de eerste 3 maanden en daarna 49 euro voor internet plus bellen glasvezel ik zal deze mail ook naar mijn bewindvoerder sturen en als alles zo blijft dan neem ik een advocaat in de hand

KPN
    Geachte heer Hendriks,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?