Klacht KPN: Misleiding

Klachtnummer
# 345662
Gebruiker
Ashley Rinckes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Naar aanleiding van probleem met onze aansluiting thuis, opzoek gegaan naar het telefoonnummer van de klantenservice.
Vond een nummer op Google met officieel logo van de KPN, kwam op doorverbinding die gaven €0,90 per minuut. Er vanuit gaand dat wanneer je KPN zelf spreekt en klant bent er een ander tarief geld. En als kers op de taart en enorm bedrag afgeschreven van €88. Dit is allemaal gebeurd bij het nummer 0906-8666. Nu rust mij de vraag hoe krijg ik dit geld terug, dit had ik nooit kunnen weten.

De oplossing

Dat zij een oplossing gaan zoeken, om mijn onkosten te vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Rinckes,

    De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels gesproken en uitleg gegeven.
    KPN is niet verantwoordelijk voor welk tarief deze doorschakeldienst hanteren. KPN is zelf gratis telefonisch te bereiken via 0800 0402.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen