Opgelost door KPN: misleiding

# 20291
J.A. Regeer

Ik heb een KPN mobiel abonnement en binnenkort kan er worden verlengd. KPN dame belt met "we hebben een goede aanbieding voor u, op basis van uw belgedrag bieden wij u een gunstig abonnement aan". Blijkt € 35 te zijn € 17 duurder dan mijn huidig ab. Ze hanteert totaal verkeerde bel-surf gegevens. Ik ga naar "MIJN KPN" en lees haar mijn nota's voor. Ze reageert bot, haar gegevens zouden kloppen. Mijn uitleg wordt niet geaccepteerd. Eerder die dag had ik zelf met de KPN gebeld en daar hetzelfde, ze had een veel beter bod voor mij, ook € 17 duurder, meer belminuten die ik in 2 jaar nooit nodig heb gehad en een beperkt surfabonnement van 250 MB terwijl ik nu onbeperkt surf en 100 minuten bel voor € 18.92. een keer overschreden door bellen buitenland. Ik vind het kwalijk dat de KPN probeert een bestaande klant met mooie praat in een duurder en beperkt abonnement te sjoemelen. Gelukkig was ik thuis en kon tijdens het gesprek mijn nota's bekijken. Ben je druk dan tuin je er misschien in.

ik wil geen geld terug maar excuses over deze poging tot misleiding,

KPN
    Geachte heer/mevrouw Regeer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Regeer,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Er is u excuus aangeboden.
    Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    J.A. Regeer
    Ik ben gebeld en heb aangeboden excuses aanvaard, ben er echter niet gerust op dat misleiding niet opnieuw zou kunnen plaatsvinden, het is vreemd dat verkoopmedewerkers verkeerde bel gegevens gebruiken

J.A. Regeer

Ook een klacht indienen over KPN?