Klacht KPN: mobiel abbonommemten

nisha

ik heb pas bij kpn een mobiel aansluiting beginnen begond het dat ik geen wijs uit kwam met mijn factuur ik kreeg bij kpn te horen dat er aansluit kosten bij zijn die zij bij het aansluite van het contact niet hadden gemeld prima dach ik ik betaald het dan maar dan zie ik eens staan dat je korting krijg als je klant ben bij kpn en alles in een pakket heb dan 10 euro korting krijg van kpn op je mobiel ik heb contact op genomen met kpn dat klopt maar moet ik compleet aan sms naar kpn dan pas krijg ik de korting dat gedaan maar nog steeds geen korting en hoge rekeningen niet de afgesproken abbonoment kosten ondanks ik neit over mijn bundel ben weer bellen maar kom totaal geen wijs uit wordt weer geadviseerd dat ik compleet aan moet sms voor de korting maar de inhoud van mijn factuur kunnen zij niet duidelijk maken nog steeds geen korting weer gebeld moet nu familievoordeel sms voor de korting maar nog steeds geen korting ik heb steeds gebeld voor uitleg van mijn factuur waarom het st

dat ik uitleg krijg over mijn factuur en waarom de korting niet vanaf het beginnen is verwerk en waarom ik maar steeds moet sms voor de korting waarom zit het niet standaard in het pakket en dat ik het juiste factuur en verbruik betaald en mijn contact weer hersteld wordt want ik vind dat zij de consumenten misleiden met hen reclame en hen afspraak niet na komen en niet klant vriendelijke zijn om tot een oplossing te komen ik hoop dat ze met een passen op lossing komen voor beide partijen want ik laat het niet bij zitten ik ga geen afkoop som betalen als zij mij geen abonnomenten wil herstelen wat als ik een afkoop som moet betalen dan moet ik er ook iets voor terug krijgen en wil ik wel van de rechter weten of dit zo maar kan

KPN
    Geachte heer/mevrouw Karamat,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    nisha
    het is vandaag al 19 april 2014 ondanks KPN al ruime tijd mijn geld ontvangen voor de openstaande rekening incl. april ben ik nog steeds niet aangesloten ook ben ik nog steeds niet gebeld door een medewerker van KPN mobiel ik heb dinsdag 15 april 2014 gebeld en met een medewerkster gesproken zei vertelde dat de bedragen als ruime tijd ontvangen is door KPN maar KPN heeft de contact beëindigd en zijn deze niet zullen herstellen ik heb nog nooit tot vandaag nog geen brief ontvangen van KPN
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Karamat, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie ook zelf rechtstreeks bereiken via 070-343 22 08.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    nisha
    Door familie omstandigheden nog niet kunnen bellen, ga dit vandaag anders morgen doen
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Karamat, Het dossier is overgedragen aan het incassobureau.
    U dient met hen contact op te nemen betreffende de afhandeling.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?