Klacht KPN: Mobiel abonnement afgesloten door minderjarige

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 359449
Gebruiker
LeTje73
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn minderjarige dochter heeft op mijn naam abonnement besteld met mobiel
Ben er achter gekomen toen kpn opeens vreemde bedragen wilde incasseren
Hoe kan zij 1 cent pinnen aan de deur.. Ze is 17 met mijn pas en ID.. Ik ben 47, toch 'n duidelijk verschil
Ik kan niet eens een mobiel krijgen van boven de 250 want alles wordt afgekeurd.. Hoe krijgt zij dan de nieuwste iPhone.. Geen kredietcheck.. Nu is alles naar incasso en mag 2000 betalen
Wat ik helemaal niet kan, heb al bergen schulden wat ik amper kan betalen en nu dit.. Hoe zit dit nou

De oplossing

Kredietcheck??
Wil alles kwijtgescholden want staat op mijn naam en ik heb niet aangevraagd
Klopt niks van allemaal
Heb 100x gebeld hierover en sturen nu gewoon dit

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    LeTje73
    Datum
    Waarom geen reactie hierop

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LeTje73
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie gekregen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen