Opgelost door KPN: Mobiel abonnement KPN met behoud telefoon nummer

karel17

Mobiel abonnement KPN gekocht met uitdrukkelijk verzoek mijn telefoon nummer van Vodafoon te kunnen behouden. (hiervoor waren zeer dringende reden).

Gekocht bij KPN telefoon winkel in Veenendaal.

Overdracht telefoon nummer van Vodafoon aan KPN zou geen enkel probleem vormen.

Na een maand kreeg ik van Vodafoon te horen dat deze overdracht niet mogelijk was. Einde verhaal....
Besproken met de telefoon winkel. Men zei hier dat het contract dan niet van kracht meer zou zijn, omdat er geen gebruik van was gemaakt.

Maar KPN ging maar door met het afboeken van de maandelijkse bedragen.

KPN heeft dit nu overgedragen aan incassobureau Lindorf.

Er lijkt hier bij KPN iets totaal mis te gaan.

Stopzetten van de incasso, terugbetalen van reeds betaalde termijnen. Ervoor zorgen dat de KPN telefoon winkel juiste informatie aan zijn klanten geeft. Als een telefoon nummer niet kan worden overgezet of dat dit onzeker is dan moet de klant hierover worden geïnformeerd.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Soldt,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Soldt,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    karel17
    Er is uitdrukkelijk afgesproken dat het abonnement op basis van nummerbehoud zou zijn. Dit was voor mij essentieel. Van Vodafone bericht gekregen dat dit niet kon. Vervolgens zijn er vanuit KPN berichten aan mij gezonden naar een adres dat niet bestond, zodat ik niet kon reageren. Graag wil ik de overeenkomst daarom ontbinden en het liefst niets betalen.
    karel17
    Matige afhandeling door KPN. Bestelt abonnement met nummerbehoud, door het getouwtrek tussen Vodafone en KPN dit niet gekregen, wel de KPN rekening met abonnementskosten van 2 jaar..

karel17

Ook een klacht indienen over KPN?