Opgelost door KPN: Mobiel abonnement pauzeren i.v.m. reis naar het buitenland

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 177221
Gebruiker
Leon
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Omdat ik een jaar naar het buitenland ga, zal ik een jaar lang geen gebruik kunnen maken van mijn mobiele abonnement bij KPN. Ik wil niet betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken. Daarom wil ik mijn abonnement pauzeren en de resterende maanden van het contract uitdienen zodra ik weer terug in Nederland ben.

De oplossing

Ik wil mijn abonnement pauzeren en de resterende maanden van het contract uitdienen na terugkomst in Nederland. Mijn abonnement terugschroeven naar €0 per maand en 0 min/sms/mb per maand is wat mij betreft ook een passende oplossing. Het crediteren van de abonnementskosten in de maanden dat ik afwezig ben is ook een optie.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Koch,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Leon
    Datum
    Oké, ik wacht het af.

    Groet,
    Leon
  3. Auteur
    Leon
    Datum
    Klacht is naar tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen