Klacht KPN: Mobiel abonnement prijs verhouding

Bryan

Ik kan mijn abonnement verlengen en ik wil graag bij KPN blijven, Ik ben al jaren KPN en HI abonnee maar een leuke aanbieding voor lang bestaande klanten zit er gewoon niet in. Ik had gebeld voor abo verlenging en ik krijg gewoon de prijs wat op de website staat.

ik wil de Samsung S7 Edge afnemen bij KPN met onb bellen en 5 > gig data, bij KPN moet ik voor het toestel gaan betalen a 99 euro en dan ben ik 59 euro pm kwijt.

Voor hetzelfde abonnement bij Tele 2, krijg ik het toestel gratis en nog meer data ook 8 gig data en het daar kost het 44 euro per maand, dit scheelt mij gewoon 15 euro per maand,

KPN wil totaal niets betekenen in mijn verhaal, vind het echt een slechte service voor klant behoud,
Als er niet gereageerd gaat worden vanuit KPN dan ga ik echt overstappen naar Tele2 en dat vind ik best jammer,

Eenn collega van mij , heeft via KPN klachten ook een aanbod gekregen van 10 gig data verkeer voor 2 jaar met toestel Iphone 6 PLUS voor 54 euro

soort gelijk aanbieding als Tele 2 , want ik ben echt al heel lang KPN abonnee.

Bryan
    Medewerker was vriendelijk , heeft de KPN versie uitgelegd, maar ik kan er gewoon helemaal niets mee. Vind het echt Bizar dat KPN totaal niets kan betekenen voor een trouwe loyale (jarenlange) klant. Je wordt verwezen naar de website en dat is het eigenlijk. Ik verwijt de medewerker niets, maar KPN als organisatie zeker
    Geachte heer Grootfaam,

Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.

Bryan
    als het voor kennisgeving is aangenomen dan stap ik definitief per 7sept a.s. , einde contract, overstap naar een ander provider.
    ik ga dan mijn nummer behoud zelf regelen

Bryan

Ook een klacht indienen over KPN?