Klacht KPN: Mobiel abonnement prijs verhouding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 169867
Gebruiker
Bryan
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik kan mijn abonnement verlengen en ik wil graag bij KPN blijven, Ik ben al jaren KPN en HI abonnee maar een leuke aanbieding voor lang bestaande klanten zit er gewoon niet in. Ik had gebeld voor abo verlenging en ik krijg gewoon de prijs wat op de website staat.

ik wil de Samsung S7 Edge afnemen bij KPN met onb bellen en 5 > gig data, bij KPN moet ik voor het toestel gaan betalen a 99 euro en dan ben ik 59 euro pm kwijt.

Voor hetzelfde abonnement bij Tele 2, krijg ik het toestel gratis en nog meer data ook 8 gig data en het daar kost het 44 euro per maand, dit scheelt mij gewoon 15 euro per maand,

KPN wil totaal niets betekenen in mijn verhaal, vind het echt een slechte service voor klant behoud,
Als er niet gereageerd gaat worden vanuit KPN dan ga ik echt overstappen naar Tele2 en dat vind ik best jammer,

Eenn collega van mij , heeft via KPN klachten ook een aanbod gekregen van 10 gig data verkeer voor 2 jaar met toestel Iphone 6 PLUS voor 54 euro

De oplossing

soort gelijk aanbieding als Tele 2 , want ik ben echt al heel lang KPN abonnee.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Grootfaam,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Grootfaam,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Bryan
    Datum
    Medewerker was vriendelijk , heeft de KPN versie uitgelegd, maar ik kan er gewoon helemaal niets mee. Vind het echt Bizar dat KPN totaal niets kan betekenen voor een trouwe loyale (jarenlange) klant. Je wordt verwezen naar de website en dat is het eigenlijk. Ik verwijt de medewerker niets, maar KPN als organisatie zeker
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Grootfaam,

    Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

    Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  5. Auteur
    Bryan
    Datum
    als het voor kennisgeving is aangenomen dan stap ik definitief per 7sept a.s. , einde contract, overstap naar een ander provider.
    ik ga dan mijn nummer behoud zelf regelen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bryan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen