Klacht KPN: Mobiel abonnement tijdelijk stilzetten gedurende 5 maanden buitenland

Klachtnummer
# 259096
Gebruiker
SPvanSoelen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Al jaren klant bij KPN met meerdere mobile, vaste telefonie en tv abonnementen. Nu ga ik ruim 5 maanden naar het buitenland waardoor ik één van de mobiel abonnementen niet zal gebruiken. Bellen met KPN biedt geen enkele oplossing om de kosten van het abonnement te beperken/bevriezen.

De oplossing

Tijdelijk stopzetten van het abonnement gedurende mijn buitenlandperiode.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Spoelen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Soelen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    SPvanSoelen
    Datum
    Zeer nette oplossing geboden.