Opgelost door KPN: mobiel abonnement

mike

iedere keer wordt ik gebeld door kpn dat het voordelig is dat er bij mijn andere abbo's ook een mobiel abbo te nemen omdat de dat korting krijgt en het mobiele abbo dan bijna voor niks is, ze vergeten telefonisch te vermelden dat de aansluitkosten voor een sim only 20 euro kost en verder krijg je de simkaart na drie dagen en wordt door een koerier gebracht je tekent voor ontvangst van de sim kaart maar het blijkt dat je dan ook direct een contract tekent van 2 jaar ik weet dat je wettelijk 14 dagen bedenktijd hebt maar helaas heb ik het contract door ernstige ziekte te laat gelezen, en dit abbo was voor mijn zoon van 13, achteraf wilde hij een abbo met een telefoon (hij heeft nu de oude van zijn zus) bij andere providers kan je een abbo zo overzetten naar een andere mits je bij deze provider blijft, helaas kan dat bij KPN niet de sim only blijft 2 jaar lang sim only of ik moet hem afkopen (440.12) en een nieuwe abbo nemen dit gaat natuurlijk niet, ook niet als je uitlegd waarom

ik zou heel graag een abonnement hebben met een mobiele telefoon

KPN
    Geachte heer Geenacker,

KPN Klantenreacties CMT
    mike
    of evt het contract annuleren
    mike
    KPn heeft gelijk contact openomen en alles naar tevredenheid opgelost
    mike
    het is naar volle tevredenheid opgelost

mike

Ook een klacht indienen over KPN?