Opgelost door KPN: mobiel abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 186695
Gebruiker
mike
Datum
4 reacties

Details

De klacht

iedere keer wordt ik gebeld door kpn dat het voordelig is dat er bij mijn andere abbo's ook een mobiel abbo te nemen omdat de dat korting krijgt en het mobiele abbo dan bijna voor niks is, ze vergeten telefonisch te vermelden dat de aansluitkosten voor een sim only 20 euro kost en verder krijg je de simkaart na drie dagen en wordt door een koerier gebracht je tekent voor ontvangst van de sim kaart maar het blijkt dat je dan ook direct een contract tekent van 2 jaar ik weet dat je wettelijk 14 dagen bedenktijd hebt maar helaas heb ik het contract door ernstige ziekte te laat gelezen, en dit abbo was voor mijn zoon van 13, achteraf wilde hij een abbo met een telefoon (hij heeft nu de oude van zijn zus) bij andere providers kan je een abbo zo overzetten naar een andere mits je bij deze provider blijft, helaas kan dat bij KPN niet de sim only blijft 2 jaar lang sim only of ik moet hem afkopen (440.12) en een nieuwe abbo nemen dit gaat natuurlijk niet, ook niet als je uitlegd waarom

De oplossing

ik zou heel graag een abonnement hebben met een mobiele telefoon

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Geenacker,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    mike
    Datum
    of evt het contract annuleren
  3. Auteur
    mike
    Datum
    KPn heeft gelijk contact openomen en alles naar tevredenheid opgelost
  4. Auteur
    mike
    Datum
    het is naar volle tevredenheid opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mike
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen