Opgelost door KPN: Mobiel bereik schiet te kort en klachtafhandeling KPN daarover ook.

V.P.G. Voorheijen

Sinds mijn verhuizing in maart 2017 heb ik problemen met het mobiele bereik op het KPN Netwerk. Dit geld zowel voor mijn vrouw als mijzelf. Ook bezoek met bijvoorbeeld KPN, Hi en Telfort klaagt steen en been over het bereik. Dit resulteert in gemiste gesprekken, het niet kunnen verstaan van elkaar en zelfs verbrekende gesprekken. Hierover zijn in de tussentijd voor onze 2 mobiele nummers in totaal 6 klachten ingediend. KPN heeft daarover ondertussen aangegeven dat er niets aan gedaan wordt omdat ze alleen buiten bereik garanderen, terwijl ook rondom het huis we bereiksproblemen ondervinden. Daarnaast is met Vodafone geen enkel probleem in en rond ons huis

Graag willen wij dat KPN het contract van ons laatste mobiele nummer voortijdig beeindigd en ons de kans geeft dit nummer te porteren naar een andere operator.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Voorheijen,

KPN Klantenreacties CMT
    V.P.G. Voorheijen
    KPN heeft contact opgenomen en heeft een goede oplossing geboden. Het mobiele contract wordt voortijdig beeindigd. KPN, bedankt!

V.P.G. Voorheijen

Ook een klacht indienen over KPN?