Opgelost door KPN: Mobiel bereik schiet te kort en klachtafhandeling KPN daarover ook.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 276092
Gebruiker
V.P.G. Voorheijen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds mijn verhuizing in maart 2017 heb ik problemen met het mobiele bereik op het KPN Netwerk. Dit geld zowel voor mijn vrouw als mijzelf. Ook bezoek met bijvoorbeeld KPN, Hi en Telfort klaagt steen en been over het bereik. Dit resulteert in gemiste gesprekken, het niet kunnen verstaan van elkaar en zelfs verbrekende gesprekken. Hierover zijn in de tussentijd voor onze 2 mobiele nummers in totaal 6 klachten ingediend. KPN heeft daarover ondertussen aangegeven dat er niets aan gedaan wordt omdat ze alleen buiten bereik garanderen, terwijl ook rondom het huis we bereiksproblemen ondervinden. Daarnaast is met Vodafone geen enkel probleem in en rond ons huis

De oplossing

Graag willen wij dat KPN het contract van ons laatste mobiele nummer voortijdig beeindigd en ons de kans geeft dit nummer te porteren naar een andere operator.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Voorheijen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    V.P.G. Voorheijen
    Datum
    KPN heeft contact opgenomen en heeft een goede oplossing geboden. Het mobiele contract wordt voortijdig beeindigd. KPN, bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
V.P.G. Voorheijen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?