Klacht KPN: Mobiel Internet 2,5 GB loppt drie maanden door na opzeging

Klachtnummer
# 46981
Gebruiker
van den Brink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag gebeld met de klantenservice van kpn om zakelijk mobiel internet 2,5 GB, 1 jarig abonnement op te zeggen, aangezien wij dit abonnement niet meer gebruiken.

Mij werd verteld dat het zakelijk mobiele internet dat ik vanaf 2012 bij KPN heb lopen opgezegd kan worden maar dat het automatisch nog 3 maanden doorloopt,
dus dat zal beteken dat ik nog drie maanden betaal voor een abonnement waar ik al lange tijd geen gebruik meer van maak.
Terwijl het een jaar abonnement is wat ik nu al heb sinds 12-10-2012

De klanten service vertelde mij nog leuk dat dit ergens in de algemene voorwaarden staat. Maar waar in dit boekwerk weet deze meneer ook niet.

De oplossing

Dat de aansluiting direct beëindigd word, En dat er niet nogmaals drie maanden doorbetaald hoeft te worden.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Brink,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT