Klacht KPN: Mobiel sim only geannuleerd zonder mijn medeweten en nu zijn de tarieven verhoogd
Details
De klacht
Internet Thuis en Mobiel sim only besteld eind januari. Internet Thuis wel geleverd maar Mobiel sim only heeft KPN uit zichzelf geannuleerd en geen bericht hiervan gekregen. Na gebeld te hebben geven ze aan dat er ze geen idee hebben hoe dit kan. Heb inmiddels 4 uur aan de tel gehangen met KPN en niemand kan achterhalen waarom het is beëindigd.Opnieuw aansluiten is een mogelijkheid maar wel met duurdere abonnementskosten en aanvankelijke ingangsdatum van 01-03-2021 is niet meer mogelijk.
Nu wil ik mijn gehele abonnement opzeggen omdat ze niet kunnen leveren en omdat het opeens duurder is geworden maar KPN weigert om hieraan mee te werken. Door toedoen van KPN zit ik ongevraagd vast aan een jaarcontract voor Internet maar geen mobiel.
Ze komen ook niet met een oplossing.
Medewerker [persoonsgegevens verwijderd door moderator] hangt na een half uur zomaar op en belt ook niet terug, niet klantvriendelijk.
De oplossing
Of mijn gehele pakket beëindigen (internet en sim only) of sim only regelen voor de prijs waar ik in januari ben overeengekomen bij KPN met als ingangsdatum 01-03-2021. Tevens geen overstapkosten van E 25,- betalen sinds ik door toedoen van KPN 4 uur aan de tel heb gehangen met hen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.