Klacht KPN: Mobiel sim only geannuleerd zonder mijn medeweten en nu zijn de tarieven verhoogd

Sara

Internet Thuis en Mobiel sim only besteld eind januari. Internet Thuis wel geleverd maar Mobiel sim only heeft KPN uit zichzelf geannuleerd en geen bericht hiervan gekregen. Na gebeld te hebben geven ze aan dat er ze geen idee hebben hoe dit kan. Heb inmiddels 4 uur aan de tel gehangen met KPN en niemand kan achterhalen waarom het is beëindigd.
Opnieuw aansluiten is een mogelijkheid maar wel met duurdere abonnementskosten en aanvankelijke ingangsdatum van 01-03-2021 is niet meer mogelijk.

Nu wil ik mijn gehele abonnement opzeggen omdat ze niet kunnen leveren en omdat het opeens duurder is geworden maar KPN weigert om hieraan mee te werken. Door toedoen van KPN zit ik ongevraagd vast aan een jaarcontract voor Internet maar geen mobiel.
Ze komen ook niet met een oplossing.
Medewerker [persoonsgegevens verwijderd door moderator] hangt na een half uur zomaar op en belt ook niet terug, niet klantvriendelijk.

Of mijn gehele pakket beëindigen (internet en sim only) of sim only regelen voor de prijs waar ik in januari ben overeengekomen bij KPN met als ingangsdatum 01-03-2021. Tevens geen overstapkosten van E 25,- betalen sinds ik door toedoen van KPN 4 uur aan de tel heb gehangen met hen.

KPN
    Geachte mevrouw Sumo,

KPN Klantenreacties CMT

Sara
    Ik wacht nog steeds op een telefoontje of een berichtje vanuit KPN..
    Sara
    Ik heb geen gemiste oproep van dit nummer of van een onbekend nummer en er is ook geen voicemail ingesproken. Ik ben sinds gisteren dit nummer aan het bellen maar niemand neemt op.

Ik verzoek u vriendelijk mij spoedig te bellen want nu blijkt ook dat mijn contract naar een verkeerd e-mailadres is gestuurd. Dit houdt in dat iemand anders de beschikking heeft over al mijn gegevens en uw collega's doen er erg laconiek over. Dit is in strijd met AVG en erg kwalijk en ik ben er zelf achtergekomen.
    Sara
    Abonnement eindelijk ingegaan. Weliswaar een week later maar het werkt. Echter, KPN heeft nog steeds niets teruggekoppeld wat ze gaan doen dat mijn gegevens bij iemand anders terecht zijn gekomen. Volgens mij doen ze daar niets met AVG. Ook niets vernomen m.b.t. 7 uur dat ik aan de tel met KPN heb gehangen.
    Sara
    Ongelijk dat ik nog steeds niet teruggebeld ben door [Persoonsgegevens verwijderd door moderator] en nu blijkt dat er tevens een verkeerd bedrag van mijn rekening is afgeschreven! Hij neemt ook zijn telefoon NIET op en belt niet terug..

Sara
    [persoonsgegevens verwijderd door moderator] is de medewerker die niet terugbelt en niet reageert op mijn emails!

Ook een klacht indienen over KPN?