Klacht KPN: Mobiel toestel is kapot en Hi wil hem niet maken.

Klachtnummer
# 37020
Gebruiker
pipmp@hotmail.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Hi een lopend abonnement. Ik kreeg daar een Nokia x6 bij. Het toestel bevalt prima, maar nu is het ontgrendelingsknopje kapot en kan ik nergens meer bijkomen. Ik ben er mee naar de winkel gegaan die geprobeerd hebben het toestel te repareren. Dat is niet gelukt. Toen heb ik Hi gebeld en gevraagd of zij een oplossing voor mij hebben, of ze het kunnen repareren. Maar Hi zegt niets te willen doen omdat de garantie verlopen is.
Het gaat mij niet om een nieuw toestel o.i.d., maar dat ik weer bij mijn gegevens kan komen. Ik vind het jammer dat zo'n duur toestel weg gedaan moet worden omdat 1 knopje lam is.

De oplossing

Graag zou ik willen dat het toestel weer ontgrendeld kan worden, zodat ik bij mijn gegevens, foto's etc kan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen