Klacht KPN: Mobiele abonnement

Klachtnummer
# 15084
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Abonnement afgesloten via telefoon. Duidelijk gevraagd of er What's app opzit. Ja mevrouw zit erop. In juli mijn mobiel binnen gekregen, maar eind september pas abonnement. Blijkt met gebruik in september toch geen what's app op te zitten. Hi geeft aan dat ik binnen 8 dagen terug kon sturen. Gedaan en nu opeen kan het niet meer. Ik had het in juli al moeten doen. Nu opgezadeld met een mobiel wat niet naar tevredenheid is en mij niet beloofd is. Hi kan niets voor mij betekenen. Dus 2 jaar een mobiel die ik niet wil ivm de what's app. Ik verwacht een ander abonnement van Hi of een stopzetting

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen