Opgelost door KPN: Mobiele contracten veranderen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 280801
Gebruiker
Johnny Brouwers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

2 jarig contract met toestel
Als je een contract tekent voor 2 jaar met toestel betaal je bijvoorbeeld 29 euro aan abonnement kosten en 16 euro extra voor het toestel
Maar als je contract van 2 jaar klaar is blijf je 45 euro betalen wat na het contract eigenlijk 29 euro zou moeten zijn want het toestel is op dat moment afbetaald dit klopt niet KPN strijkt hier mee meer geld op absurd en ongehoord

De oplossing

KPN zet na 2 jaar zelf de kosten op het abonnement en niet meer dat extra wat je voor het toestel zou moeten betalen

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Brouwers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Brouwers,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johnny Brouwers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik krijg alles terug wat te veel is betaald
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen