Opgelost door KPN: mobiele telefoonrekening al twee maanden meer dan 300 euro ipv 18,17!

fam. engels

ik heb voor mijn zoon een telefoonabonnement van bij Hi afgesloten. Abonnementsprijs is 18,17 en dat ging tot december goed. Geen omkijken naar. Nu blijkt dat in januari 345 euro en in februari 330 euro is afgeschreven, rekening in maart moet nog komen en is van gelijke grootte. Mijn zoon, die gewoonlijk niet in 7 sloten tegelijk loopt, is zich van geen kwaad bewust.
ik heb Hi telefonisch gevraagd waarom de rekening zo buitensporig hoog is..
Men gaf aan dat het voornamelijk SMS diensten betrof.
Op payinfo.nl zou ik verdere informatie vinden.
Hierop stonden echter geen diensten vermeld.
Vervolgens gaf Hi me telefonisch 2 sms nummers. Een lijst van alle transacties wilde men alleen per post opsturen, maar dit duurt 14 dagen.
Ik kan nu niet achterhalen waarvoor is betaald,
of mijn zoon om de "diensten' heeft gevraagd of dat zonder zijn toestemming sms-jes zijn verstuurd.
Omdat het om, in mijn ogen erg hoge bedragen gaat verwacht ik van Hi een actievere houding.

op zeer korte termijn inzicht in waar het bedrag aan is besteed,
zodat actie kan worden ondernomen.
maatregelen die zo'n buitensporig hoge rekening in de toekomst kunnen voorkomen.
geld terug als blijkt dat diensten niet op verzoek zijn afgenomen

fam. engels
    klacht is naar tevredenheid afgehandeld

fam. engels

Ook een klacht indienen over KPN?