Opgelost door KPN: mobile nummer opzeggen KPN EEN

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 292943
Gebruiker
jacconaberman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eind augustus hebben we ons contract met KPN omgezet naar Factuur KPN ÉÉN. Hierin is mij bevestig dat per september 1 mobiel nummer zou komen te vervallen door opzegging. Tevens zou r 140 euro aan gemaakte kosten terugbetaald worden. Helaas is na heel veel heen en weer mailen het nummer nog steeds niets uit de lucht. Ik betaald vanaf oktober al 55 euro ex btw teveel. Jammer!

De oplossing

Opzegging van het mobiele nummer plus vanaf terugbetaling vanaf september 55 euro per maand plus 140 kosten.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Naberman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    jacconaberman
    Datum
    donderdag ben ik gebeld door KNP, daarna is het stil.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jacconaberman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Creditering van de teveel betaalde kosten. de 140 euro heb ik maar voor lief genomen, want was er wel klaar met dit gedoe. Jammer KPN
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen