Klacht KPN: Mobitrans digital b.v

Klachtnummer
# 180050
Gebruiker
Liekekipping
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kreeg vandaag een sms met dat er 5 euro van mjn rekening is afeschreven onder de naam van mobitrans. Als student gaat er gelijk een alarm af als het over geld gaat en ben ik dit gaan opzoeken, ik kwam erachter dat ik niet de enige ben.
Via een website kon ik nazoeken hoeveel betalingen er van mij telefoon zijn gegaan, hierdoor kwam ik erachter dat mobitrans dus weekelijks 5,- van mijn rekening afschrijft, dit is zo ver ik terug kan kijken al 75 euro te afgelopen tijd, maar als ik alles zo nakijk is dit al langer aan de gang, ik heb een abonement afgesloten voor rond de 40 euro maar er word dus maandelijks rond de 60 euro afgeschreven. Ik denk dus dat alles nu op zijn plek valt.. Ik heb via payinfo dit 'abbonement' van mobitrans kunnen opzeggen maar ik zou heel graag me geld terugkrijgen, t gaat hier niet om een tientje maar om veel geld...!!

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Kipping,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen