Klacht KPN: Modelinge overeenkomst niet nagekomen

# 197350
S. B.

Op 12 mei 2016 ben ik een Sim Only abonnement aangegaan met de voorwaarde dat ik 6 maanden voor de einddatum van het contract mijn abonnement kan verlengen. Deze overeenkomst is telefonisch gemaakt en is als het goed is ook opgenomen. Deze voorwaarde is onlangs helaas onderbroken zonder enige communicatie en/of alternatieven. Ik heb zelf contact moeten opnemen met jullie op donderdag 24-11-2016 om 14:15 uur en krijg dan één van jullie zelf ingenomen werknemers aan de lijn. Zij wilt mij wijsmaken dat een telefonische/mondelinge overeenkomst, geen overeenkomst is, wat dus absoluut niet waar is. Ik wens dat ik mijn contract of per direct kan verlengen met een toestel of dat ik mijn contract per direct kan ontbinden, vanwege het feit dat de afspraken en voorwaarden van mijn contract niet nagekomen worden, zonder enige communicatie naar mij. Mits ik geen reactie krijg of in ieder geval niet binnen 24 uur, ben ik genoodzaakt dit ook te plaatsen op jullie Facebook.

Shavoni Bouman

Verlenging van abonnement met toestel, 6 maanden voor einddatum contract. Met korting op het toestel, omdat ik door deze omstandigheden het toestel een maand later pas kan bestellen. Mits dit niet waargemaakt kan worden, wil ik mijn contract per direct ontbinden.

KPN
    Geachte mevrouw Bouman,