Klacht KPN: modem niet toegezonden en internet problemen

Klachtnummer
# 408554
Gebruiker
modem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

vele malen geprobeerd om contact te krijgen uren wachten en ook met de chat geen resultaat. Mijn internet zakelijk werkt heel slecht. Ik zou 3 weken geleden modem krijgen. Volgens kpn (2 uur wachten en geholpen worden) is mijn modem ergens afgeleverd. KPN heeft geen tracking nummer en weet niet waar het modem is. Dood leuk wordt gezegd we kunnen niks doen en u krijgt geen nieuw modem

De oplossing

mij belt en tracking nummer geeft van het modem en/of nieuw modem

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.
    Met vriendelijke groet,

    KPN Webcare
  2. Auteur
    modem
    Datum
    daar gaan we weer ik wordt dus de hele tijd van het kassie naar de muur gestuurd door zowel zakelijk als prive kpn

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen