Klacht KPN: Mogelijk misleidende informatie op website.

TenAenA

Misleidende informatie op website. Op de bestel pagina van KPN sim-only is te lezen onder tariefinformatie:

"Met een Mobiel abonnement valt bellen vanuit Nederland naar een buitenlandsnummer in de EU ook binnen je abonnement."

Op een ander pagina is te lezen:

"Heb je een Zorgeloos abonnement afgesloten vóór september 2016? Of heb je een nog Budget of Basis abonnement? Dan valt bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU niet binnen je abonnement. Je betaalt een hoger tarief per minuut en sms. Wil je dat niet? Bestel dan een Extra Bundel."

Naar mijn idee staat hier tegenstrijdige informatie. Een medewerker van KPN gaf aan dat de onderste versie de correcte was. Nadat ik hem had geconfronteerd met bovenstaande inconsistentie, gaf hij aan mij niet verder te kunnen (willen?) helpen. Op mijn vraag waar ik deze inconsistentie kon melden gaf hij aan dat niet kon bij KPN. Dus dan maar via Klachtenkompas.

Informatie duidelijk, eenduidig en correct melden op de website zodat ik (en anderen) weten waar we aan toe zijn.

Bijlagen

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van de Hemel,

KPN Klantenreacties CMT
    TenAenA
    Ik heb inmiddels een beperkte uitleg gekregen per E-mail. Het door mij in detail aangeduide deel van de website is (nog) niet aangepast.

Op mijn vraag om te bevestigen dat ik met mijn abonnement inderdaad binnen mijn bundel vanuit NL naar een ander EU-land kan bellen/SMS'en, heb ik tot op heden geen reactie gekregen. De klacht is dus (nog) niet opgelost.
    TenAenA
    Nog steeds geen reactie ontvangen....
    TenAenA
    Mijn vraag is doorgespeeld naar een andere afdeling.
    TenAenA
    Wacht nog steeds op een antwoord.
    TenAenA
    Wacht nog steeds op een antwoord.
    TenAenA
    Ik heb een herinnering aan de medewerker van KPN gestuurd dat ik, ondanks de toezegging op 1-4 dat ik aan het begin van die week een antwoord zou krijgen, nog niets vernomen heb. Hierop heb ik nog geen reactie gekregen.

TenAenA
    Nog steeds geen reactie.......
    KPN
    Geachte Van de Hemel,

De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels via een e-mail bericht geïnformeerd.

KPN Klantenreacties CMT

TenAenA
Geen. Dezelfde misleidende informatie staat nog steeds op de site van de KPN. Ik ga de ACM vragen of zij een poging willen doen om de KPN te overtuigen om de tekst aan te passen.

Ook een klacht indienen over KPN?