Klacht KPN: Monteur mist afspraak, wij zijn de dupe.

Pieterkuijsten

Op 1 mei is er een afspraak ingeplanned om BVDSL aan te leggen, maar dit kon tot mijn verbazing echter alleen van 12 tot 18u. Mijn huisgenoten en ik werken alledrie fulltime, dus om de monteur te ontvangen heeft 1 van ons op 23 mei smiddags vrij gevraagd. Echter kon mijn huisgenoot pas om 14u thuis zijn. Op 21 mei heb ik dit telefonisch doorgegeven, KPN zei toen dat dit OK was met itinerary.

23 Mei bleek de monteur toch om 13:30 al geweest te zijn. Ik heb toen gelijk KPN gebeld en zij beloofde mij dat ik 23 of 24 mei gebeld zou worden voor een vervangende afspraak.
Vervolgens ben ik (a) niet teruggebeld, en (b) toen ik maandag zelf belde werd mij verteld dat ik gewoon weer een middag vrij moest nemen aangezien de monteur echt niet aan het eind vd middag kan.

Ik heb al 115 minuten met KPN gebeld, mijn huisgenoot 4 uur verlof opgenomen en hebben uiteindelijk pas op 7 juli weer een afspraak. Dit allemaal omdat er een fout is gemaakt bij het doorgeven naar de planningsdienst.

- Flexibiliteit van KPN wat betreft inplannen monteur. Bijv. eind van de dag (17h) of weekend, VOOR 7 juli.
- Compensatie voor de geïnvesteerde tijd van ons (2 uur telefonisch gebeld + 4 uur voor niets verlof opgenomen) + compensatie voor de nog langere periode nu waarin wij veel slomer internet hebben dan ons abonnement beloofd

Pieterkuijsten
    Kleine toevoeging:Ik heb deze klacht zowel via email als via webcare al gemeld. Via email GEEN reactie. Webcare (facebook) komt tot op heden niet verder dan "Pak een andere middag vrij en plan nieuwe afspraak, compensatie volgt erna". Ze weigeren beloftes te maken over mogelijke compensatie of medewerking wbt flexibiliteit monteur.
    Pieterkuijsten
    Beste KPN,Ik vraag me af waarom er op allerlei andere klachten die na mij gepubliceerd zijn al wel reactie is, en bij mij nog niet..Gr.
    KPN
    Geachte heer Kuijsten,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?