Opgelost door KPN: monteur voor KPN staat hier in huis. Exes is niet ingeschakeld, monteur weg

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 12875
Gebruiker
J van Heeringen
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Vandaag is de monteur, die namens KPN werkt, geweest om de glasvezel te installeren. Echter terwijl hij aan het werk is blijkt dat er geen verbinding is vrijgegeven door glasfiber. Deze moeten aan ons wettelijk toestemming vragen of wij aangesloten willen worden. Bij navraag zeggen zij dat zij dat gisteren een dag van te voren hebben gedaan. Ik heb op mijn mobiel, wat ik als contact nummer heb doorgegeven geen oproep ontvangen. Na de goedkeuring blijkt het 10 dagen te duren voordat het glasvezel pakket geïnstalleerd kan worden. Hoe kan de monteur hier dan al zijn? We hebben KPN gebeld 0880404 met onze klacht. Natuurlijk kon men ons niet helpen. Ik heb gezegd dat ik heel het pakket wilde annuleren. Dit ging echter niet meer volgens de telefonist. Ondertussen hebben we het helemaal gehad met KPN en hebben we veel spijt. IK heb nog nooit een bedrijf meegemaakt wat onderling zo slecht communiceert, terwijl het een communicatiebedrijf is. Ik zou iedereen afraden hiermee in zee te gaan.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Heeringen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    J van Heeringen
    Datum
    Ons adres is Abeelstraat 150, 3329AH te Dordrecht. Ben heel benieuwd naar uw antwoord, ik heb nog nooit een communicatie bedrijf zo slecht zien/horen communiceren.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Heeringen,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
  4. Auteur
    J van Heeringen
    Datum
    Na een telefoontje met KPN was het mogelijk om de overeenkomst op te zeggen omdat de aansluiting nog lang op zich liet wachten. Hierover nog een bevestiging ontvangen per post. Fijn dat alles afgehandeld is.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Heeringen,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    J van Heeringen
    Datum
    We zijn blij dat het is afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J van Heeringen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen