Klacht KPN: Mw. D. Feuth van de KPN (Amsterdam) heeft me 4 sept. jl. laten weten dat mijn klacht bij haar in behandeling is. Ze laat me voor

Klachtnummer
# 11607
Gebruiker
Francisca Smits
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KPN, in de persoon van Mw. D. Feuth heeft toezegging gedaan me voor het einde vd week (8 sept. jl.) te informeren over de stand van zaken betr. mijn klacht. Ik heb niets mogen vernemen van de KPN, ook niet van Mw. Feuth dus.

De oplossing

De KPN moet zich aan de afspraken houden. Als Mw. Feuth de toezegging doet mij voor 8 sept. 2012 te informeren over de stand van zaken betr. mijn klacht dan verwacht ik ook wat te horen. Het is steeds hetzelfde liedje met de KPN.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Smits,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen