Klacht KPN: Na 10 jaar klant zijn geen mogelijkheid tot wijzigen abonnement in voordeel van Kpn

Klachtnummer
# 346813
Gebruiker
vanderMolen6
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben ruim 10 jaar klant bij Kpn met hetzelfde nummer. Ik heb in december mijn abonnement verlengd naar een Sim only maar wil toch graag mijn abonnement verhogen naar meer data + nieuwe toestel.

De oplossing

Graag een abonnement verhogen in data en een nieuw toestel.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Molen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Molen,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 93.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen