Klacht KPN: Na 4 maanden nog geen telefoon.

Klachtnummer
# 2321
Gebruiker
Samsung
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Vanaf begin februari ben ik probleem--oplosser van KPN.
Opeenstapeling van foute handelingen na een simpele abonnementswijziging.
Nu 25 mei nog geen telefooncontact mogelijk.
Abonnement is Internetplusbellen, maar bellen ontbreekt steeds weer.
De klacht is ca 25 keer gemeld, schriftelijk, mondeling in de KPN-winkel, telefonisch met geleende telefoon van de buren, etc. Tot nu zonder resultaat.

De oplossing

Weer herstel van mogelijkheid te kunnen bellen via nummer: 0512371077.

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hoogendorp,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Samsung
    Datum
    1 werkdag geduld, 2 werkdagen geduld, 5 werkdagen geduld etc.
    Wanneer kan ik ( weer ) belen en gebeld worden?
    Wat betekent: in behandeling?
  3. Auteur
    Samsung
    Datum
    Op 20 april schriftelijke bevestiging van AbonnementPlusBllen met nummerbehoud van 0512 371077.
    Op 24 april nieuw nummer 0512 354438, dus geen nummerbehoud?
    Na ontvangst van deze schriftelijke melding onmiddelijk gebeld ( Dat kon nog net ) en nummerwijziging teruggedraaid. Dacht ik toen.
    Nee dus: op 21 mei valt de verbinding uit. Oorzaak: het oude nummer wordt afgesloten. Nieuwe nummer werkt nog niet.
    30 mei nog geen actie van KPN.
  4. Auteur
    Samsung
    Datum
    KPN vraagt regelmatig geduld, ik vraag regelmatig telefonische communicatie.
    KPN zegt toe binnen 5 werkdagen contact met mij op te nemen.
    De tijd dringt. Ik heb geen telefoon verbinding.
  5. Auteur
    Samsung
    Datum
    KPN vraagt geduld. tweede melding. Ik vraag telefoon, meerdere malen.
    Momenteel ook website niet bereikbaar.
    Actie KPN?
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar.
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hoogendorp,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen