Klacht KPN: na aansluiten glasvezel nog steeds geen 2e lijn aktief

Anoniem

Op 30 juni 2012 werd bij ons door de KPN glasvezel aangesloten bij de aanmelding ging het al fout, we zijn nu door mijn onopletenheid geen zakelijke klant meer maar prive. na de aansluiting bleek de telefoon niet te werken na veel gebel en een 2e monteur in huis werd de 1e verbinding van het bestaande netnummer geactiveerd op 17 juli. Vanaf 6 juli hebben we bericht dat ook het 2e nummer zou worden aangesloten na eindeloos bellen met glasvezel klachtlijn zijn we op 1 augustus doorgeplaatst naar g\het escalatieteam die hebben op 3 augustus gebeld en een mail adres gegeven voor het geval er vragen waren .
Dat mail adres van glasdesk@kpn.com reageert niet op mijn mail dus nu kan ik niets meer doen dan afwachten.het is inmiddels 13 augustus, we zitten met een lijn en een enorme frustatie naar de kpn. weet u een oplossing?

de 2e lijn had al lang kunnen werken ik heb zelfs aan glasvezel het ordernummer doorgegeven waarop de telefoonlijn vrij is gegeven van zakelijk en doorgestuurd naar glasvezel het order nummer is 128985230
het nummer wat wel is toegewezen maar niet werkt is 030-6563173

KPN
    Geachte heer Tasseron,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    De klacht is inderdaad door KPN in behandeling genomen..15-08 Brief van de KPN of ik maar even wil tekenen , bij het doorlezen van de brief zou ik per 29-08-2012 een nieuw analoog nummer krijgen, alles teruggestuurd. 16-08 telefoon van Dhr. M. Grondman, hij kan me melden dat ze de klacht serieus nemen en zegt me toe een mailtje te sturen naar het escalatieteam t.a.v mevr. Arja en vragen of ze contact met me opneemt.18-08 electronische brief of ik het contract voor overname teken, verkeerde cont
    Anoniem
    22/8 gebeld met dhr. Menkema, klachtafhandelaar, blijkt ziek te zijn ,volgens een collega, die contact heeft met Arja v.d. L. het probleem is nog steeds niet opgelost, 23/8 A. v.d.L. belt dat de lijn volgens haar moet werken,beide lijnen doen het maar bij ons slechts een tel. set. Zij regelt een monteur en op vrijdagm. werkt alles naar behoren,na 55 dagen is de ellende rond het aansluiten van glasvezel voorbij en de klacht is opgelost. Dank voor het publiceren en er aandacht aan te besteden.
    KPN
    Geachte heer Tasseron,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?