Klacht KPN: Na bevestiging abonnement €34,00 per maand ipv €29,00

Klachtnummer
# 54314
Gebruiker
tim6
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb op 16 maart een abonnement bij Hi afgesloten, het betreft de HTC One icm met een hi medium abonnement. Bij het invullen van de gegevens stond er dat het abonnement €29,- per maand kostte. Dus ik drukte op afronden, stond er bij de bevestiging opeens €34,- per maand.
Ik heb al gebeld en zij kunnen mij alleen €34,00 per maand aanbieden of de actie die vandaag is ingegaan, voor een Large abonnement van €35,00 per maand. Ik heb een overeenkomst van €29,00 ingevuld en achteraf is dit opeens €34,- per maand. Ik hoop dat hier een oplossing voor is, want ik heb het nogmaals besteld voor €29,- dus heb ik hier ook recht op. Hi zegt dat dit een fout is op de site, zelfs nu staat er nog een fout op die zij kennen. Large abonnement voor €32,50 ipv €35,- maar dit blijkt ook niet te kloppen.

Alvast bedankt

De oplossing

De gewenste telefoon HTC One, met het afgesproken maandbedrag van €29,00 bij HI medium abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    tim6
    Datum
    Oke, ik wacht het af.
  2. Auteur
    tim6
    Datum
    Oke.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen