Klacht KPN: Na bevestiging abonnement €34,00 per maand ipv €29,00

Hallo,

Ik heb op 16 maart een abonnement bij Hi afgesloten, het betreft de HTC One icm met een hi medium abonnement. Bij het invullen van de gegevens stond er dat het abonnement €29,- per maand kostte. Dus ik drukte op afronden, stond er bij de bevestiging opeens €34,- per maand.
Ik heb al gebeld en zij kunnen mij alleen €34,00 per maand aanbieden of de actie die vandaag is ingegaan, voor een Large abonnement van €35,00 per maand. Ik heb een overeenkomst van €29,00 ingevuld en achteraf is dit opeens €34,- per maand. Ik hoop dat hier een oplossing voor is, want ik heb het nogmaals besteld voor €29,- dus heb ik hier ook recht op. Hi zegt dat dit een fout is op de site, zelfs nu staat er nog een fout op die zij kennen. Large abonnement voor €32,50 ipv €35,- maar dit blijkt ook niet te kloppen.

Alvast bedankt

De gewenste telefoon HTC One, met het afgesproken maandbedrag van €29,00 bij HI medium abonnement.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Oke, ik wacht het af.
    Oke.

Ook een klacht indienen over KPN?