Klacht KPN: na bevestiging van overname contract blijven nieuwe fakturen opgesteld worden

P. de Bruijn

Geregeld is dat per 18 december 2013 nummerportering plaatsvindt i.v.m. overstap. De portering verloopt zonder problemen.
KPN verstuurd op faktuurdatum 18 december (ingangsdatum dat UPC eigenaar is van het telefoonnr) een faktuur met een (terechte) afrekening voor van belkosten vóór 18 december en (onterechte) 2 maanden vooruit. Ik heb hierop direct contact opgenomen en KPN gaf toe dat het abonnement was beëindigd, echter op het moment van opstellen van de faktuur was e.e.a. nog niet verwerkt, waardoor een faktuur verstuurd wordt over een onjuiste periode. Geadviseerd werd de faktuur niet te betalen. Er zou enkele weken later een gecorrigeerde eindafrekening komen. Een herinnering volgde en opnieuw wordt na contact geadviseerd niet te betalen, maar de afrekening volgt helaas pas in Februari. Gewoon geduld hebben. Inmiddels volgt een nieuwe herinnering en er wordt correctie beloofd + een bloemetje naar het huisadres verstuurd. Echter geen correctie ,maar wel een nieuwe faktuur!!

Ik wens een schriftelijk bevestigd dat de nog openstaande fakturen onterecht zijn doorbelast en dat deze gecrediteerd (en dus niet betaald hoeven) worden.
Tevens vind ik een compensatie op zijn plaats voor de energie die ik in het contact heb moeten steken en de ergernis die ontstaan zijn door de uiteenlopende verklaringen van de klantenservice (een medewerker gaf 26-02-2014 18:00 uur aan dat het contract stilzwijgend verlengd was met een jaar en wilde, nadat ik hem hier om vroeg, geen naam opgeven).

KPN
    Geachte heer/mevrouw De Bruijn,
    ,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    P. de Bruijn
    KPN heeft de reeds doorbelaste kosten gecrediteerd, waardoor geen verdere kosten meer verschuldigd zijn. Een compensatie is echter te veel gevraagd. De energie die hier door mij is ingestoken is ongehoord. Ik verwacht dat menig consument zich door de logge ongeorganiseerde klantenservice met een kluitje in het riet laat sturen. Ik niet.

P. de Bruijn

Ook een klacht indienen over KPN?