Klacht KPN: Na glasvezelaansluiting al 10 dagen geen telefoon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 34994
Gebruiker
Robert
Datum
3 reacties

Details

De klacht

4 september kregen wij glasvezel van kpn. Telefoon werkte niet. Fout zat bij kpn, niet in modem. De monteur zou het doorgeven. Nu - 10 dagen en 7 frustrerende contacten met de helpdesk later - hebben we nog steeds geen telefoon. Kosten lopen op, want alle telefoontjes gaan nu mobiel. Terugbelbeloften worden keer op keer niet nagekomen. Opzegservice belt niet terug, technische dienst belt niet terug en zelfs de klachtenservice belt niet. Waardeloos dus. Vergeet die aansluitgarantie van de reclame maar.

De oplossing

Ik wil gewoon kunnen bellen en compensatie voor de gemaakte kosten en tijd.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Velde,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Velde, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Robert
    Datum
    We kunnen weer bellen. Monteur kon aanvankelijk niets doen. Er moest iets 'omgezet'worden. Dat gebeurde een of twee dagen later kennelijk, want opeens deed telefoon het. Vervolgens grote problemen met internet en TV + door KPN opgemaakte valse opdrachtbevestiging. Daarover nieuwe klacht ingediend. Ze kunnen helemaal niets bij KPN.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?