Klacht KPN: Na glasvezelaansluiting al 10 dagen geen telefoon

Robert

4 september kregen wij glasvezel van kpn. Telefoon werkte niet. Fout zat bij kpn, niet in modem. De monteur zou het doorgeven. Nu - 10 dagen en 7 frustrerende contacten met de helpdesk later - hebben we nog steeds geen telefoon. Kosten lopen op, want alle telefoontjes gaan nu mobiel. Terugbelbeloften worden keer op keer niet nagekomen. Opzegservice belt niet terug, technische dienst belt niet terug en zelfs de klachtenservice belt niet. Waardeloos dus. Vergeet die aansluitgarantie van de reclame maar.

Ik wil gewoon kunnen bellen en compensatie voor de gemaakte kosten en tijd.

KPN
    Geachte heer Van der Velde,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Van der Velde, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Robert
    We kunnen weer bellen. Monteur kon aanvankelijk niets doen. Er moest iets 'omgezet'worden. Dat gebeurde een of twee dagen later kennelijk, want opeens deed telefoon het. Vervolgens grote problemen met internet en TV + door KPN opgemaakte valse opdrachtbevestiging. Daarover nieuwe klacht ingediend. Ze kunnen helemaal niets bij KPN.

Robert

Ook een klacht indienen over KPN?