Klacht KPN: Na herhaaldelijk contact gisteravond nog steeds account geblokkeerd en geen TV

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 181390
Gebruiker
Jeroen Wubben
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Gisteravond werd mijn eerste Arris ontvanger (snellere variant van de motorola) geleverd. wat een simpele installatie leek werd een drama.
account werd om onduidelijke reden geblokkeerd en kon niet gedeblokkeerd worden. Elke keer een loze belofte " nu werkt hij echt weer hoor! wacht de statusbalkjes maar af" en je snapt het wel, account geblokkeerd. Na 8 keer bellen werden de collega's bij de klantenservice ook geïrriteerd en had mijn emotie inmiddels het kookpunt bereikt! Hoe moeilijk is het! deblokkeren zodat ik mijn abonnement nr en pincode nogmaals kan invoeren. Inmiddels de hele avond mee bezig geweest en alle gouden plakken van de olympische spelen gemist. Bedankt KPN.
Ps. donderdag krijg ik de 2de Arris ontvanger voor in de slaapkamer geleverd... ik denk dat ik even met die installatie wacht.

De oplossing

account deblokkeren en duizend maal excuses voor het ongemak en de belabberde service

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wubben,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Jeroen Wubben
    Datum
    inmiddels na meermaals bellen opgelost....
  3. Auteur
    Jeroen Wubben
    Datum
    dat ik meer dan 8 keer contact moet zoeken voor het deblokkeren van een account is gewoonweg bizar. reactie gisteravond van de klantenservice van KPN was hopeloos. ze zijn wel vriendelijk maar krijgen het gewoon niet opgelost. resultaat: ondanks dat het nu opgelost is : een ontevreden klant over de serviceverlening en oplossingsgerichtheid bij problemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen Wubben
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen