Klacht KPN: na kabelbreuk KPN geen ADSL meer mogelijk op mijn adres

Klachtnummer
# 30409
Gebruiker
Roy Otten
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Op 1 juli 2013 is er tijdens graafwerkzaamheden een kabel opgegraven in onze wijk.
Door deze kabelbreuk heeft de hele wijk 1 dag zonder internet/bellen/tv gezeten.
Op 2 juli was KPN ter plaatse en heeft deze breuk gerepareerd.
De rest van de wijk kon vanaf dat moment weer van de diensten gebruik maken.

Mijn verbinding werd echter niet gerepareerd.
Vanaf 1 juli werkt mijn verbinding dus nogsteeds niet.

Ik heb nu vernomen dat KPN heeft aangegeven richting Telfort dat er een probleem is in de wijkcentrale waardoor
ik dus geen internet meer heb en dat ik ook niet meer aangesloten zal/kan worden.
Ze hebben zelfs gezegd dat de gehele wijkcentrale vervangen moet worden om dit ene probleem op te lossen.

Kunt u mij helpen om dit probleem zsm opgelost te krijgen?
Het is inmiddels al 23 dagen dat er een storing is met deze verbinding.

De oplossing

Ik wil graag een werkende ADSL verbinding.

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Otten,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Roy Otten
    Datum
    Goedemiddag, ik had een voicemail van jullie ontvangen, maar ben helaas het telefoonnummer dat jullie achterlieten kwijt..
    Is het mogelijk om nogmaals even contact op te nemen?
    Ik hoorde wel iets over een kaart die vervangen gaat worden...
    Alvast bedankt!
  3. Auteur
    Roy Otten
    Datum
    Hallo, ik heb gisteren Telfort nog eens gebeld, en zij gaven aan dat het probleem verholpen was. (ook dachten ze dat ik mijn abonnement had opgezegd, dat niet zo is natuurlijk..)..
    Het probleem is dus nog niet verholpen, dus ik hoop niet dat zij ook aan KPN hebben doorgegeven en dat alles nu stil ligt....Kortom; de verbinding is er nogsteeds niet, en mijn ADSL werkt dus nog niet.
  4. Auteur
    Roy Otten
    Datum
    Hallo, ik kwam net terug van vakantie en mijn internet doet het nu!!
    Dus aub niks meer wijzigen enzo....
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Otten,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal /hij het weer proberen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Roy Otten
    Datum
    Hallo,ik heb inmiddels met KPN gesproken en afgesproken dat ik nog contact opneem. Ik zal deze week nog met de betreffende afdeling contact opnemen.
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Otten,De behandelaar van deze reactie is in afwachting van uw antwoord op zijn voorstel. U kunt via onderstaande mail reageren.krcmt@kpn.com
    Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen