Klacht KPN: Na lijnkaping door Telfort nog steeds puinhoop bij KPN.

# 190082
ron7788

KPN. Ik zal doorgaan met klachten plaatsen tot ik als klant serieus wordt genomen.
De lijnkaping is verholpen. Volgens een opgenomen telefoongesprek met een van uw medewerkers gekaapt door Telfort.
Desondanks krijg ik een rekening van KPN van 128,41. Na een telefoontje van KPN of de alles nu goed is verlopen heb ik dit aangekaart. Desondanks wordt ik vandaag opnieuw gebeld of alles goed is verlopen. Herkenbare puinhoop.
Tevens staat nog steeds de naam van mijn ex vriendin op het contract. Voorts komt een van uw medewerkers na bijna twee weken geen Internet, uren van mijn tijd, zonder afspraak na een nacht werken om 09:00 een monteur aan de deur, de storing op mij proberen af te schuiven etc etc met een idioot voorstel van een maand abo kosten creditering. Prima dan draag ik het complete dossier over aan de ACM en vraag alsnog de bandopname op om aan te tonen dat KPN sales afdeling aan misleiding doet. KPN nu dit netjes afhandelen.

Bekend bij A. D van CMT die mij al lang had kunnen bellen ipv wederom een ongecoördineerd zooitje de zaken laten regelen zodat er weer ruis ontstaat en ik de rekening krijg van de lijnkaping.
Tevens wil ik weten hoe de Dongel te retourneren en deze kosten gecrediteerd hebben.

KPN
    Geachte heer Slaats,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?